search slide
search slide
pages bottom

Fast-food

Fast food jak sama nazwa wskazuje jest to jedzenie tłustych potraw w barach bądź również knajpach. Oczywiście jedząc Fast-foody można zapomnieć o przestrzeganiu zasad jakiejkolwiek diety ponieważ jest to jedzenie niezdrowe a wręcz szkodliwe dla naszego organizmu. Jednak tego rodzaju jedzenie rozprzestrzeniło się wśród większości ludzi na całym świecie. Większość osób nie ma czasu na normalne jedzenie a tym samym gotowanie dlatego korzystają z barów szybkiej obsługi aby w przerwie w pracy móc coś zjeść kalorycznego. Także Fast- foody powodują otyłość wielu ludzi. Można powiedzieć, że żywiąc się tym tłustym jedzeniem stosujemy dietę wysoko tłuszczową. Mogą one wywoływać bóle brzucha, żołądka bądź także osoby spożywające tego rodzaju jedzenie może cierpieć z powodu wysokiego cholesterolu bądź także ciśnienia tętniczego. Niestety są one także przyczyną osłabnięcia naszej odporności. Tłuszcze są również niezbędne aby móc prawidłowo funkcjonować. Dostarczają one organizmowi kalorii, które później przekształcane są w kalorie.

Dietetyk

Osobą, która powinna ustalać dietę każdej osobie, która zaczyna stosować się do pewnych wyrzeczeń jest dietetyk. Oczywiście dietetyk jest to człowiek odpowiednio wykształcony oraz przygotowany do sporządzanie różnego rodzaju diet. Ustala on diety w zależności od schorzeń , na które cierpią ludzie. Także dietetycy pracują na oddziałach zamkniętych dla osób chorych na anoreksję oraz bulimię. Dietetyk dobiera pożywienie w ten sposób aby zawierało wszystkie niezbędne składniki odżywcze oraz było sycące. Każdy kto nie wie jaką dietę powinien stosować może skonsultować się z dietetykiem, który pomoże na dobranie odpowiedniej ilości oraz wielkości posiłków. Dietetyk pracuje również w sanatoriach. Tam dobiera dietę pod względem schorzeń, na które przybyli pacjenci. Bierze on pod uwagę wartość kaloryczną danego produktu jak również odżywczą. Stara się nie łączyć wysokokalorycznych rzeczy z niskokalorycznymi. Chcąc wiedzieć wszystko o odchudzaniu, dietach można także porozmawiać z dietetykiem on-line. Wówczas w prosty oraz łatwy sposób pomoże nam rozwiązać wszystkie nurtujące nas problemy.

Cel: płaski brzuch

Jeśli nie masz dużej nadwagi, plaski, jędrny brzuszek możesz osiągnąć w ciągu miesiąca. Dietetyczny plan musisz podporządkować kilku zasadom.

 

Ogranicz węglowodany proste (posiadają wyjątkową zdolność do przekształcania się w tluszcz).
Po drugie- dostarczaj organizmowi więcej bialka, zwłaszcza pochodzącego z ryb, jaj i chudego mięsa. Pamiętaj także o zwiększeniu ilości błonnika, który przyśpiesza perystaltykę jelit i poprawia spalanie tłuszczów. Zadbaj też o węglowodany złożone- jedż produkty pełnoziarniste i dużo warzyw. Nowe nawyki żywieniowe połącz z ćwiczeniami mięśni brzucha.

Poznaj zasady

1.  Cytrusy? Tak, ale…

  • Z owoców cytrusowych dozwolone są jedynie grejpfruty biale
    i czerwone, a także cytryny
    i limonki (sok przyśpiesza trawienie) Unikaj kalorycznych pomarańczy i mandarynek.

2. Zapomnij o kluskach

  • To samo dotyczy kaszy kuskus i ryżu. Jeżeli nie będziesz mogła się oprzeć, zjedz porcję makaronu z pełnego ziarna lub nietuczący ryż dziki.

3. Zielone warzywa

  • Sałata, szpinak, brokuly powinny gościć na Twoim talerzujak najczęściej.Te warzywa mają najmniej kalorii, a przyśpieszają metabolizm tłuszczu. A na dodatek dostarczają mnóstwa witamin.

3.Jogurt i twarożek? Tak!

  • Pij codziennie solidną porcje jogurtu naturalnego. Jedz białe sery
    i twarożki tylko w chudej wersji.
Artykuł opublikowany dzięki życzliwości portalu  fitness-kasia.pl

 

Przed zastosowaniem diety powinna mieć miejsce konsultacja z lekarzem, który określi zdolność do przeprowadzenia takiej kuracji !!!

Dietę stosujesz na własną odpowiedzialność. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za negatywne skutki, które mogą wystąpić podczas jej stosowania.

Chorzy

Nie tylko dieta stosowana jest jeżeli chcemy pozbyć się kilogramów czy także utrzymać wagę na odpowiednim poziomie ale również osoby chore muszą przestrzegać pewnych zasad oraz rezygnować z niektórych składników pokarmowych. Większość osób chorych na serce a tym samym cierpiących z powodu skaczącego ciśnienia tętniczego musi ograniczyć spożywanie tłustych potraw, które powinni zastąpić jak największą ilością gotowanego mięsa, owoców oraz warzyw. Taka dieta pozwoli im wzmocnić serce oraz w pewnym stopniu ureguluje ich ciśnienie. Oczywiście nie mogą oni palić papierosów jak również spożywać alkoholu. Cukrzycy zaś muszą ograniczyć spożywanie słodyczy, słodkich napoi gazowanych jak również muszą na bieżąco kontrolować poziom swojego cukru w organizmie. Także osoby cierpiące na ból stawów muszą mieć odpowiednią dietę, która umożliwi regenerację bolących stawów jak również pozwoli im utrzymać wagę ciała na niezmienionym poziomie. W tym przypadku zarówno nagła utrata wagi jak również jej przyrost może wywołać dodatkowe uszkodzenia a tym samym ból.

Odchudzanie

Odchudzanie polega na zrzuceniu zbędnych kilogramów podczas stosowania odpowiedniej diety. W zależności od potrzeb tego rodzaju dietę można stosować oczywiście rozsądnie aby nie popaść w różnego rodzaju groźne choroby. Często kobiety po zimie kiedy przybyło im parę kilogramów zaczynają się odchudzać aby wrócić do pierwotnej formy jak również figury. Odchudzanie polega na odstawieniu wszystkich tuczących potraw, które można zastąpić warzywami oraz owocami jak również wyrzeczenie napoi gazowanych, które warto jest zastąpić czystą wodą niegazowaną. Także aby było widać efekty naszego odchudzania możemy połączyć je z odpowiednimi ćwiczeniami bądź również intensywnym ruchem. Każdy z nas na pewno kiedyś się odchudzał. Osoba, która zaczęła swoją kurację odchudzającą odstawia wszystkie produkty, które mają dużą liczbę kalorii. Postanawia więc je liczyć oraz zastępować te tuczące produkty czymś innym lekkostrawnym. Należy jednak pamiętać aby odchudzać się z głową oraz rozsądkiem. Często odchudzanie popada wręcz w nałóg, z którego ciężko jest się wyleczyć.

« Previous Entries