search slide
search slide
pages bottom

Cel: płaski brzuch

Jeśli nie masz dużej nadwagi, plaski, jędrny brzuszek możesz osiągnąć w ciągu miesiąca. Dietetyczny plan musisz podporządkować kilku zasadom.

 

Ogranicz węglowodany proste (posiadają wyjątkową zdolność do przekształcania się w tluszcz).
Po drugie- dostarczaj organizmowi więcej bialka, zwłaszcza pochodzącego z ryb, jaj i chudego mięsa. Pamiętaj także o zwiększeniu ilości błonnika, który przyśpiesza perystaltykę jelit i poprawia spalanie tłuszczów. Zadbaj też o węglowodany złożone- jedż produkty pełnoziarniste i dużo warzyw. Nowe nawyki żywieniowe połącz z ćwiczeniami mięśni brzucha.

Poznaj zasady

1.  Cytrusy? Tak, ale…

  • Z owoców cytrusowych dozwolone są jedynie grejpfruty biale
    i czerwone, a także cytryny
    i limonki (sok przyśpiesza trawienie) Unikaj kalorycznych pomarańczy i mandarynek.

2. Zapomnij o kluskach

  • To samo dotyczy kaszy kuskus i ryżu. Jeżeli nie będziesz mogła się oprzeć, zjedz porcję makaronu z pełnego ziarna lub nietuczący ryż dziki.

3. Zielone warzywa

  • Sałata, szpinak, brokuly powinny gościć na Twoim talerzujak najczęściej.Te warzywa mają najmniej kalorii, a przyśpieszają metabolizm tłuszczu. A na dodatek dostarczają mnóstwa witamin.

3.Jogurt i twarożek? Tak!

  • Pij codziennie solidną porcje jogurtu naturalnego. Jedz białe sery
    i twarożki tylko w chudej wersji.
Artykuł opublikowany dzięki życzliwości portalu  fitness-kasia.pl

 

Przed zastosowaniem diety powinna mieć miejsce konsultacja z lekarzem, który określi zdolność do przeprowadzenia takiej kuracji !!!

Dietę stosujesz na własną odpowiedzialność. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za negatywne skutki, które mogą wystąpić podczas jej stosowania.

Leave a Reply