Tytuł dzisiejszego wpisu, może wydawać się dziwny, jednak jest w nim sporo prawdy, ponieważ można schudnąć jedząc więcej, tylko trzeba wiedzieć jakie produkty warto dobierać do swojej diety, aby móc jeść więcej i chudnąć w oczach. Najważniejszym czynnikiem doboru produktów jest dobór takich, które nas zapychają i są niskokaloryczne, więc hamburgery i hot-dogi odpadają, jednak są równie smaczne zdrowe produkty. Sprawdź jakie:

  1. Zupy i kremy – jak wiadomo zupy mają w sobie dużo witamin, wartości odżywczych i wody. Dodatkowo jak wiadomo, są niskokaloryczne, więc zjedzenie dwóch miseczek ulubionej zupy dyniowej nam nie zaszkodzi. Dodatkowo zupę możemy przystroić do smaku np. rzeżuchą, albo bazylią, które świetnie wpływają na Twoje zdrowie.
  2. Produkty pełnoziarniste – zamiast białego pieczywa, lub makaronu warto wybrać ten pełnoziarnisty, ponieważ jest zdrowszy, nie traci wartości odżywczych podczas procesu produkcji, są niskokaloryczne i co ciekawe rozkładają się dłużej w naszym organizmie, dzięki czemu dłużej pozostajemy syci po takim posiłku 🙂
  3. Ryby – nasze kochane ryby nawet jak zawierają tłuszcz to ten dobry, który jest zbawienny dla naszego organizmu, dodatkowo nie tuczą jak np. mięso wieprzowe. dlatego jak najbardziej polecam zastąpienie tłustej słoniny pyszną rybą.
  4. Owoce i warzywa – jak wiadomo możemy się nimi opychać do woli, a potrawy dzięki nim stają się dużo bardziej smaczne.

Najlepsze połączenie na obiad to chyba zupa krem z brokuł i łosoś w warzywach z ciemnym ryżem. Pyszny smaczny i bardzo zdrowy obiad. Powodzenia w stosowaniu diet odchudzających 🙂